>_<

Hej hej! Ledsen för den sega uppdateringen. Kom hem runt halv 5.
Då satte jag mig och käka mat sen gick jag på syrrans bärbara dator och fick veta att hon fått
min webbkamera att fungera på den. Men den vägrar fungera på min dator. Jävla skit.
Så nu har jag suttit och försökt få den att fungera. Vilket jag tydligen inte lyckas med.
Laddar ner en drivrutin nu som jag hoppas fungerar. Annars så fan dödar jag den här webbkameran.
Har dessutom prov/förhör imorgon som jag måste läsa på. Yay. GAH.
Men men, vi får se när jag har tid att uppdatera igen, ha det bäst! Pusspuss<3

Kommentarer
Postat av: Hannah

Bara bra här med:D<3

2010-11-01 @ 17:38:25
URL: http://hannahsaralovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0