Yesterday ~

God morgon :)
Vakna för typ en kvart sen då mamma ringde och väckte mig.
Typiskt mammor.... haha :D Iallafall kom hem klockan tre igår,
så jag kände att jag behövde få sova tills jag vakna ;p haha.
Drack i och för sig nästan ingenting *stolt*.
Träffa på min okände "tvilling" igår också, haha.
Eller det va Jennifers kusin som va lika lång som mig,
hade lika små händer som mig och va född på samma dag som mig!
Eller årtalet va två år emellan men datumet och månaden va rätt!
Det va verkligen sjukt coolt :D Det ända som sög igår kväll va;
Myggor! Jag fick säkert 10 bett totalt! Och det kliar som s*tan! :(

Nu tänkte jag iallafall kolla om det finns några makaroner hemma.
Vi ses senare ! puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0