Tatuerings funderingar ~

Har suttit och funderat på en hel massa saker nu.
Har bland annat funderat på att jag fyller år om 5 månader och 3 dar!
Och vet ni vad det är dags för då? Jo att tatuera sig igen!
Eller göra en till piercing. Beror på vad jag känner för.
Har varit sugen på en piercing i 4 år nu, och en tatuering i 2 år.
(Dvs direkt efter jag gjorde min första tatuering ;p haha)

Har iallafall funderat på ett motiv om jag gör en tatuering.
Vill absolut ha en drake med det kinesiska tecknet för stjärntecknet vågen.
Den här rita jag för några månader sen, tycker den är sjukt fin.
Skulle mer än gärna ha den här på benet eller ryggen!
Dessutom skulle jag vilja ha en glad cupcake handleden ^_^
(Som den här på bilden nedan, det är samma som jag har i headern)
Cupcakes gör mig glad, för dom är så goda och söta! haha!
Dessutom behöver man få se något som gör en glad, varje dag! :)

Kommentarer
Postat av: Gabriella

me 2 :p

2010-05-05 @ 20:38:21
URL: http://covette.blogg.se/
Postat av: betty

sv; Har du varit till en kosmetolog och spraya kroppen? iallafall på vissa ställen så använder de kroppspeeling och en fuktgivande mask som skall göra så att färgen lättare fastnar. Själv tycker jag om loreal's light brown. Men egentligen beror det på hur jämnt man själv sprayar dit det.

2010-05-05 @ 20:55:40
URL: http://bettybeauty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0