Kissekatt :>

God morgon!
Vakna för ungefär en halvtimme sen. Sitter och funderar på vad jag ska hitta på idag.
Skulle vilja åka och simma eller nåt, men det är antagligen för kallt för det än.
(Jag har alltid varit frusen av mig, haha) Så vi får se vad jag hittar på..
Fy fan vad fjärilar är fula egentligen. Usch! *hatar insekter*
Den söta lilla kissen som syrran och hennes fästman hämta för nån dag sen :D
Åhh va hon är söt :) Får mig att längta efter att skaffa en till kattunge <3
Hon heter Phanter/Diesel (vet inte än, haha) och hon är så liten och mjuk, en riktig sötis! :'3

Kommentarer
Postat av: Johanna

kisson liknar våran nalite =3 fast typ 16 år yngre ^^

2010-05-30 @ 14:22:47
URL: http://smallkaramellens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0