I ♥ shopping

God morgon!
Är uppe med tuppen även om jag har två håltimmar från morgonen.
Mamma ska och jobba och jag orkar bara inte ta moppen.
Tänkte att jag skulle fixa lite saker i skolan då istället.
Typ förbättra finska läxan eller nåt sånt tråkigt.. Eller så kollar jag film ;p
Annars längtar jag tills måndag! Ska ju och shoppa till Tuuri då <3
I love shopping! Finns inget roligare :) Speciellt känslan då man köper ett par skor.
Det måste va en av de bästa känslorna som finns! haha *skoberoende*
Ja det är jag verkligen! ;p
Vi ses iallafall senare! Ska fixa mig klart för skolan nu :) Ses<3

Kommentarer
Postat av: NINNIE

sv; ja visst är den!! :):):)

2010-05-06 @ 14:35:10
URL: http://ninniesodergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0