Enough with your blah blah blah ~

Hej!
Kom nyss hem från skolan. Hade tydligen både en hörförståelse (i engelska),
och en skrivuppgift (i finska) idag. Hörförståelsen gick ganska bra tror jag
medan skrivuppgiften gick uselt. Jag kan verkligen inte finska..
Vet inte varför det inte fastnar i mitt huvud, det är frustrerande.
Iallafall, fick en håltimme från finskan då jag skrev klart uppgiften på en timme.
Så hade sammanlagt två håltimmar idag då. Ena timmen satt jag och läste på biologi,
andra timmen satt jag och hade Dan att hjälpa mig att lösa rubiks kuben ;p haha.
Jag ska kunna lösa den! Vänta bara! haha ;D
Annars hitta jag en sjukt gammal bild på mig XD
Eller det är två år sedan :D Haha, ser lite skrattretande ut faktiskt..

Men nu tänkte jag iallafall fixa ihop lite mat och sen öva lite på bas.
Sen blir det att åka iväg till Söff på Legatolektioner.
Efter det blir det biologiläsning, har en del av provet imorgon.
(Vi delar upp provet i mindre delar så vi slipper ha ett ända långt prov)
Så, vi får se hur mycket jag hinner uppdatera idag.
Iallafall, vi ses senare! Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0