Suck!

Neeeej! Det söar! :(
Morgonen kunde inte bli värre :( Det ska ju bli vår! Inte vinter på nytt!
Fy va deprimerande.. Jag som hade hoppats på värme så småningom..
Kan inte längta mer tills jag ligger på stranden och solar!

Iallafall, jag är längre i skolan idag, slutar klockan 4.
Efter det ska ja snabbt hem, äta och åka iväg igen.
Tisdagar är ju som vanligt min fulla dag, har bas och teorilektion.
Sen på kvällen måste jag så klart läsa på studenten
(fy va mycket gnällande om studenten.. men man vill ju kunna det).
Skulle ju inte kännas så roligt att komma till en skrivning
och inte veta alls vad någonting handlar om, haha.

Men måste göra mig klart och åka till skolan nu, vi ses ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0