Skoldagen ~

Hej!
Kom nyss hem från skolan. Hade först två modersmål,
där jag bara sega på.. Försökte hitta skillnader/likheter mellan två böcker.
Sen hade jag två håltimmar. Sen hade jag engelska men då va Göran (läraren)
sjuk så då hade jag två håltimmar till.. Då hjälpte jag Jennifer med hennes intensiv-
gymnastik program. Riktigt trevligt x)  Och sen hade jag gymnastik,
och då fortsatte vi fixa klart gymnastik-programmet ;p
Nu ska jag iallafall äta, öva lite på bas och sen åka på basövning!
Vi ses senare ikväll! puss<3

Kommentarer
Postat av: Sandra Marinoni

sv; jaa, verkligen dåligt! dom borde verkligen fixa det på ett eller annat sätt!

2010-03-30 @ 15:36:32
URL: http://marinoni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0