pink jacket ~

Lite inspiration som piggar upp! *vill ha en rosa kavaj!*

Tjenna!
Kom nyss hem från bas+teori. Kom fram till att det är tråkigt.
Dock har jag vetat det lääänge, men jag får inte byta till sång, än..
Tycker jag är bra på notläsning nu, har varit det länge.
Så jag tycker att jag ska borda få avlägga det där jädrans testet nu!
Men nog gnällt om det. Ska börja på med studentskrivnings-läsning nu.
Ska läsa typ en timme, sen läsa lite i en av böckerna jag måste läsa i svenska.
Så fullt upp med skolan just nu, och vi börja igår! (efter sportlovet då)
Men vi ses senare! puss <3

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Sv: Jag vill ha alla! :D



Och det där såg ju verkligen jättefräscht ut på henne! :)

2010-03-09 @ 19:45:11
URL: http://annakajsajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0