Mina vampyrböcker ♥ ~

Som ni redan visste (kanske) älskar jag vampyrer.
Eller andra mystiska väsen (varulvar, älvor, häxor, you name it!)
Så här har jag samlat alla mina böcker som handlar om just det.
Vampyrer!

[Saknas första boken på bild, har den utlånad]
Känner ni inte till den här serien så vet jag inte vart ni varit den senaste tiden.
Twilight så klart! Jag är som alla andra, jag älskar twilight. Robert Pattinson,
som spelar Edward, är snygg som alla andra tycker och spelar Edward sjukt bra!
Jag har läst dessa böcker två gånger, så bra är dom ^^ Borde läsa dom på engelska..
Den här serien känner ni säkert till, True Blood.
Eller som serien egentligen heter ; Sookie stackhouse series.
Jag älskar(!) den här serien! Mycket mycket bättre än Twilight! *döda mig inte*
Den här serien har allt! Spänning, kärlek, massa olika mystiska varelser,
några erotiska scener och massa snyggingar (enligt beskrivningarna).
Rekommenderar den här serien till alla som älskar mystiska varelser,
spänning och de som inte bryr sig att om man läser flera timmar i sträck.
Har börjat på sjätte boken nu, definitely dead. Det finns 9 böcker sammanlagt
så ska snart inhandla de tre sista ;> Love them!<3 LÄS DEM PÅ ENGELSKA!

Ok, bilderna är inte så jädrans bra, men de får duga! ;p

Kommentarer
Postat av: amandadesiree

ojoj, det var inte lite det.. men fattas det inte en twilightbok, eller har jag helt fel för mig nu? ;)

2010-03-29 @ 23:38:44
URL: http://amandadesiree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0