Jag hatar........!

God morgon!
Äter mackor till frukost nu och dricker is-te.
känner på mig att jag måste skynda mig lite så jag inte blir försenad..
iallafall så har jag en längre skoldag idag, slutar klockan fyra.
Så får se om jag hinner uppdatera innan jag ska iväg på basövning.
Om inte så uppdaterar jag då jag kommer hem från övningen :>

så där annars, FY vad jag är IRRITERAD på alla "online-shoppar"!
Jag ska få mitt paket från h&m i mitten av Juni!
och de har inte ens skickat min mobil än! -.-
Fy fan vad man kan vara sega på att skicka saker..
Jag hatar att vänta !

Kommentarer
Postat av: Sandra Marinoni

sv; haha, tror nog att jag gör det :D



hatar H&Ms jävla leveranstider! beställde ett paket för några veckor sen som ska komma i slutet av maj.. idioti!

2010-03-30 @ 14:19:51
URL: http://marinoni.blogg.se/
Postat av: emmyg

ah den var rätt ball :) köpt på weekday, på secondhanden dock

2010-03-30 @ 19:37:20
URL: http://jonesochgiftet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0