iPhone vs. nokia N900 ?

God morgon!
Sitter och äter frukost nu, ska göra mig klart för skolan snart.
Har ont i magen :< men jag hoppas det går över.
Har en tråkig skoldag fram för mig idag,
två matte, en håltimme, engelska, två historia och en svenska.
Skulle vilja ha massa musik och bildkonst och sånt kul.
Idag ska ja kolla om jag hittar en ny mobil :>
Får se om jag beställer någon, men jag skulle så vilja ha en ny.
Den jag har nu slocknar av sig själv och är allmänt cp.
Jag ska kolla om jag hittar en iPhone 3GS eller en Nokia N900.
Vilken skulle ni rekommendera? :>

Kommentarer
Postat av: aboura

cute blogg :D

2010-03-22 @ 07:03:05
URL: http://aboura.blogg.se/
Postat av: cattis

nokia N900 je iallafall superbra, han som ja bor me har en tåli. tyvärr måst an laddas OFTA!!

2010-03-22 @ 15:27:43
Postat av: meeeh

Köp en Nokia 900 eftersom så många har en iPhone..;D btw snygg blogg ;D

2010-03-22 @ 15:28:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0