I love to not stress ~

God morgon!
Som vanligt sitter jag och äter frukost just nu.
Det har börjat bli en rutin att sitta här varje morgon, äta frukost och
kolla facebook och andra bloggar. Tycker det är bäst att vakna lite tidigare
så man verkligen har tid på sig, finns inget värre än att stressa! Usch!
Därför vaknar jag 07.10, sminkar mig och tar det lugnt,
äter frukost, bloggar och sen fixar håret och borstar tänderna.
Då är klockan runt 8 och då går jag ut till bussen :)
det är verkligen skönt att inte behöva stressa ihjäl sig bara för att åka till skolan.
Finns verkligen mycket annat man kan stressa över här i världen,
så där va det en sak mindre! :) Stressa inte på morgonen! En hemsk ovana många har.
Men nu ska jag fixa mig klart som sagt ;p Ha det bäst <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0