go to the movies ~

Hej!
Är jätte sugen på att åka på bio, speciellt Alice in Wonderland,
så nu sitter jag och kollar om det kommer nån bra som man kan åka på ;p
Alice in wonderland har däremot sin premiär här den 12 mars..
och ingen svensktext! Bara finsk! Hur jävligt är inte det?
Måste ringa dit och klaga, haha ;p nej men måste se om det kommer upp,
om inte har jag inget annat val än att ringa dit och fråga.
Jag skulle kunna tänka mig att åka på den här "Percy Jackson - född till hjälte",
men måste höra med syrran, Mattias och Adde.
Blir väl först på lördag om vi åker.
bara så där annars, älskar den här nya blusen jag köpte i Helsingfors!
Puffärmarna och den låga urringningen på ryggen, lovely :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0