Första studentskrivningen idag! :O

[Skriver första studenskrivningen idag står det ;p
skrev på min dialekt på facebook om nån är intresserad!]

God morgon!
Har packat korgen med alla saker jag ska ha med på studentskrivningen nu,
en macka, tre mini-donuts, nötter, godis, en vattenflaska, penna,
sudd och det viktigaste, mina glasögon ;p Kommer bli intressant att skriva idag.
Känns som att det kommer att gå riktigt bra, men jag kommer antagligen
bli skitnervös då jag står utanför dörren och väntar på att gå in och skriva..
Vi måste iallafall sitta och skriva tills klockan är 12, men vi har tid på oss till 3.
Vi har alltså 6 timmar på oss, vilket jag tycker är mycket, så det ska nog gå bra :D

Nu ska jag ta och äta frukost, göra mig helt klart och sen åka till skolan!
Vi ses senare idag! Önska mig lycka till <3 :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0