Första skoldagen efter lovet..

God morgon!
Nu va sportlovet slut och nu sitter jag och käkar frukost..
Ska snart göra mig helt klar och sen gå ut och vänta på bussen och åka till skolan.
Känns väldigt skumt att åka till skolan nu då jag varit ledig i en vecka.
Jag skulle nog hellre ligga hemma och sova än att åka till skolan, haha.
Och hur kan skolan börja bättre än med två mattelektioner först? :D
hehe... Jag gillar matte men första timmarna efter sportlovet? Nej tack.
Snart vår, snart sommar :D

Men iallafall, jag hoppas att jag får mina paket idag <3

Kommentarer
Postat av: Sofia

Det tycker jag du ska göra!

Den är både enkel och supergod! :)



Skönt att våren verkar vara liiite på gång nu!

2010-03-08 @ 17:38:36
URL: http://landinskan.blogg.se/
Postat av: Sofia

Jaaa, det hade varit helt underbart! Men det bådar gott..var fortfarande plusgrader här för ett tag sen!

2010-03-08 @ 21:11:47
URL: http://landinskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0