Fissssk

Hej!
Sitter bara och läser SOLO just nu, älskar den tidningen.
Väntar även på att maten ska bli klar, gör ugnslax, potatis och dillsås.
Yummey! Är sjukt hungrig, vi fick vegetarisk mat i skolan idag.
Jag har verkligen inget emot vegetarisk mat, men ska man göra vegemat,
ska man göra det rätt också. Det är inte meningen att det ska va äckligt!
Jag hatar maten i skolan.. Dom renoverar köket, som inte behövdes renoveras,
och skiter i att ge eleverna den goda mat dom behöver.
Det är sjukt! Jag betalar gärna lite extra för att få mat som går att ätas.

Nog pratat om det.. Jag ska äta nu, sen måste jag börja att läsa en bok.
Måste ha två böcker utlästa på några veckor så dags att sätta igång.
Dessutom ska jag på basövning och teori idag också..
Så vi får se när jag hinner uppdatera!
Vi ses iallafall senare, puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0