då vad det över ~


Kom nyss hem från studentskrivningen,det kändes som att det gick bra,
så hoppas de som läser och bedömer dem tycker samma sak!
Jag svarade på alla sex frågor man skulle besvara, jag skrev allt jag kunde
och jag kände mig väldigt självsäker då jag skrev :>
Så det känns som att det ska gå bra! Dessutom va det inte så läskigt som jag trodde.

Nu ska jag iallafall ta det lugnt, kanske kolla på tv en stund.
Är helt slut i huvudet och händerna efter allt skrivande,
så jag tycker jag förtjänar att ta det lugnt :)
Vi ses senare <3

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej vännen!

Wow, nu är jag äntligen tillbaka. Som du kanske har sett i min blogg så tog jag ett tag ledigt från bloggen och internet överhuvudtaget. Och det va verkligen skönt men nu är jag tillbaka med nya friska tag med bloggen! :)



Allt bra med dig? Hänt nånting roligt medans jag varit borta? :)



Puss

2010-03-19 @ 20:18:22
URL: http://emmaeriicajwonderland.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0