You gave me a reason to try ♥

Hej!
Ledsen för den usla uppdateringen. Men jag hann inte uppdatera igår.
Vakna först klockan två och då kom syrran över. Sen fungera inte internet..
Och då klockan blev halv fyra va ja tvungen att åka till Bilskolan.
Direkt efter det åkte jag och jobba. Kom hem runt 9 tiden och då åkte jag till syrran igen.
Så hela min dag va fullproppad. Idag är den lika fullproppad.
Vakna iallafall lite tidigare, vakna ungefär halv 12. Och ända fram tills nu har jag hunnit
vara till banken och fixat lite grejs, varit och ätit till mammas jobb och fixat tid till Nygårds.
Ska och slipa linserna till glasögonen :) Äntligen! Kommer att se perfekt igen, haha!
Men nu ska jag fixa mig klart för bilskolan och packa lite grejor till jobbet.

Poets of the fall <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0