Avslutning ~

Hej!
Kom nyss hem från avslutningen. Lika tråkig som alltid, men nu har vi sommarlov!
Om ungefär en halvtimme ska jag till min kusin Jimmy på studentfest.
Hoppas han har smörgåstårta för jag är vrålhungrig! Och det är så gott! Mums ;D
Smörgåstårta är min absoluta favorit, gillar inte riktigt gräddtårtor..
Men iallafall här kommer lite bilder från idag ;
Studentmössor
Haha :D Mikael på väg in för att sjunga om var tvålen är ^^
lite lärare + en studerande som sjunger tvålsången ^^
Studenterna :)
Jag, Jennifer och Jeanette (;
Ikväll blir det iallafall Fagerö :) Ska till Jennifer och ha förfest med klassen.
Eller några stycken från klassen. Kommer bli najs!
Ska göra den här sommaren till den bästa sommaren på länge! :)
Nu ska jag iallafall göra mig klart för studentfesten och sen åka dit ;p
Hörs eventuellt innan jag åker iväg till förfesten! Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0