underbara cpiga grupp ♥

Godmorgon!
Är glad idag! Det är sista skoldagen! Är så ivrig :D
Kan inte tänka mig att tvåan i gymnasiet snart är över.
Finns så mycket och så många jag kommer sakna under lovet.
Jag kommer antagligen se de flesta någon gång under sommarens alla fest.
Men det är inte tillräckligt! Så många vill jag träffa varje dag xD
Men jag har ju iallafall imorgon, på avslutningen, att förbereda mig på att det är lov ;p
Tycker detta skolår har gått så snabbt! Vet inte alls vart tiden har tagit vägen.
Och till hösten börjar jag gymnasietrean och några månader efter åt skiljs alla :(
Hemska tanke.. Jag har äntligen börjat gilla den lilla underbara gruppen <3
Men nog snackat om det nu, blir ju deprimerad, haha ;p
Vi ses iallafall senare idag! Pusspuss <3

Kommentarer
Postat av: Johanna

finn ett fel me hande bildin ;D

2010-06-04 @ 20:48:54
URL: http://smallkaramellens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0