Torsdag ~

God morgon!
Har varit vaken ungefär en timme nu. Har knappt kunnat sova inatt.
Har hostat hela natten. Hostat upp massa slem och grejs..
Dessutom har jag vart så täppt i näsan så jag andades ännu tyngre än vanligt.
Är fortfarande jätte täppt i näsan ;s Och har massa slem i halsen..
Helt onödigt att bli sjuk just nu.. Har verkligen ingen lust att vara sjuk!
Iallafall, ska snart åka iväg med moppen till mammas jobb så jag får lite mat i mig.
Efter det ska jag hitta på lite andra saker sen åker jag till bilskolan.
Och efter bilskolan åker jag och jobbar lite. Så blir dålig uppdatering idag också.
Men nu tänkte jag iallafall kolla om det kommer nåt bra på bio snart.
Den 30 Juni har iallafall Eclipse premiär ;) Måste åka då! <3
Men skulle vilja åka på bio i helgen också.. Men vi får se hur det blir med det.
Vi ses iallafall senare ikväll! Pusspuss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0