Konfirmationsfest & fest ~

Hej!
Hade helt trevlig igår på kvällen. Vi käka massa gott och drack lite gott.
Sen på kvällen spela vi "fotboll" och sen då det blev tråkigt spela vi kung fu panda.
Det va helt okej kväll faktiskt. Ska dock bli mycket roligare ikväll ;)
Men allra först ska jag på konfirmationsfest, min ena kusin blir konfirmerad.
(Har aldrig orkat räkna hur många kusiner jag egentligen har för det är så många..)
Efter konfirmationsfesten så ska jag hem och göra mig i ordning för kvällen.
Klockan sex ska jag till min kompis Josefine på förfest och där ska vi ha trevligt.
Då tiden är inne för att åka till Fagerö kommer en limousin efter oss.
Snacka om det kommer vara läcker ;) Har redan kört en gång med limousin och det ägde.
Så jävla vackra bilar så det inte är klokt. Och lyxiga är de också! hihi ;)
Men nu måste jag åka på konfirmationsfest! Vi ses senare! *blåser släng-kyssar*<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0