Jävla bitande mojänger..

Tjenare!
Kom precis hem. Har inte gjort så mycket idag faktiskt.
Jag va och tog passfoto, vilket blev helt okej. Det är bara några saker jag inte gillar.
1) Det ser ut som att jag inte har nåt hår på en sida.
2) Jag har en röd fläck under munnen, väldigt irriterande.
Iallafall, efter det åkte jag till syrrans lägenhet och vänta på Mattias.
Då åkte vi till deras stuga och då fixa vi ut nån matta och lite sånt.
Då åkte jag och hämta lite saker jag sålt för att tjäna lite pengar tills abi-resan.
Efter det åkte jag tillbaka till stugan och då jämna vi ut gruset i huset.
(haha, gruset i huset XD jätte kul..) Och efter det kasta vi pil inne i huset :)
Sen åkte jag efter en French dog till TB och sen åkte jag hem.
Nu sitter jag och kliar sönder mig själv då nån jävel varit och bitit mig i armen.
På minst fem ställen! Min arm ser väldigt konstig ut och den är väldigt varm.
Känns som att den ska brinna :s Gör så jävla ont så jag tror jag ska dö, nästan.
Syns inte så jätte bra, och min arm är väldigt vriden.. Ser sjukt ut rentav sagt.
Men det är absolut värre än det ser ut. Det är fler längre bak på armen.
Och jag kliar snart sönder mig själv. Och det bränner som i helvetet i min arm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0