Getting ready ~ inför klassresan ;p

Hej!
Har hunnit med sjukt mycket redan idag.
Vakna för tre timmar sen. Då va ja och duscha åså kom syrran.
Hann bara dricka lite vatten så åkte vi iväg till stan och handla.
Så har handlat mat och dricka inför klassresan nu ;) Va även till banken,
växla euro till kronor så jag ska överleva under klassresan. *därav cp bilden :D*
"Hej! Jag är fjortis, jag festar varje dag och viftar med pengar" va min idé till bilden.

Snart är det dags att börja leta upp alla saker jag ska ha med och börja packa.
Har iallafall en lista med allt jag ska ha med så det borde inte ta allt för länge :)
Ska iallafall göra en macka nu och sen börja på att packa.
Vi ses senare! Och då ska jag berätta mer om resan ;) Pusspuss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0