Lördag ~


WOOH! Så jävla snygga bilder min cam kan ta =D Dessa bjuder jag på.. Haha.
Jag känner mig lika cp som jag ser ut på sista bilden.

Vakna runt 11 idag. Sega bara på tills klockan blev typ halv 2,
då åkte Matias och jag med mamma till stan. Där träffa vi på syrran och Mattias.
Vi bestämde oss att dra och käka pizza då, så det gjorde vi.
Jag beställde världens godaste pizza, Mexicana. Massa god mexikansk sås,
pepperoni, jalapeño och ananas. Yum! Starkt och gott.
Efter vi käkat pizza åkte Matias på bandövning. Då åkte jag hem och sov.
Så då sov jag ungefär 2½ timme. Skönt som satan. Haha xD
Då jag vakna så tog jag en iskall dusch så jag ska vakna till.
Sen sminka jag mig, packa lite inför jobbet och nu sitter jag här.
Nu lyssnar jag på Asking Alexandria så jag ska vakna till.
Som sagt ska jag och jobba ikväll, börjar klockan 9 och jobbar till typ 3-4.
Så mer uppdatering idag kommer inte ske.
Ha en underbar lördag så ses vi senare! Pusspuss<3

Kommentarer
Postat av: mormor

Hej Jonna ! fina bilder du har. kom av en händelse till din blogg angående Blåbärsträ.Kom ihåg att det ska beskäras i nästa år före knoppbildning.Dessutom vill det ha gödsel.Ha de bra.

2010-07-07 @ 09:58:06
URL: http://vivans hantverk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0