Smokin'

Nej, jag röker inte. Det är Matias som röker och jag tog en bild och jag tycker den är snygg ;p

Nu har jag städat, fixat med bloggen och tagit lite fotografier!
(De foton som är i inlägget före det här är några av de jag tog nyss)
Bloggen har jag ändrat på det sättet att jag gjort den bredare!
Så nu kan jag ladda upp lite större bilder! Som ni såg i inlägget under också :)
Har även fixat lite med länkarna i inlägget och lite smått och gott.
Är sjukt nöjd med min nya design iallafall, och jag har att tacka Tescho för det.
Utan henne skulle jag inte ha den här underbara designen!
Själva headern får jag tacka Photoshop för (; haha.
Nu tänkte jag kolla ett avsnitt med True Blood!
Ha det bäst så länge! Pusspuss<3

Kommentarer
Postat av: Julia

Hur fick du bloggin bräidan? :)

2010-07-27 @ 13:44:30
URL: http://juliasplejs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0