Pizza + film = bakis-söndag.

(Matias tog bilden på mig i Nokia efter att vi varit och badat)
Tjena!
Gårdagen va helt ok, hade jävligt roligt i början av kvällen iallafall.
Men sen vet jag inte vad som hände, haha. Har iallafall lidit hela jävla dagen idag.
Men dumt huvud så får kroppen lida, det har mamma lärt mig. Haha.
Har iallafall bara chillat hela dagen idag. Inte gjort någonting alls.
Syster, jag, Mattias och Matias gjorde iallafall pizza.
Massa tonfisk, skinka, räkor, svampar och sånt gott. Inte allt på samma pizza då,
vi gjorde tre stycken pizzor. Så det finns nog lite kvar än, men det äter man väl sen,
som kvällsmat. Eller som film-snacks. För nu tänkte jag kolla på film och äta en bit pizza.
Vi hörs senare! Puss!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0