Given and denied .

Hej hej!
Ledsen för att jag är så seg på att uppdatera. Vakna idag av att mamma smsa,
jobbigt. Så då klädde jag på mig, åkte och jobba en stund, åkte och handla lite,
och sen åkte jag hem och duscha. Sen grilla jag kyckling till mat :)
Nu har jag suttit en bra stund och letat Hawaiianska recept på internet till mamma.
Hitta ganska många recept som lät intressanta. Får se vilka recept hon väljer ut då.
Men nu måste jag gå, Matias kommer snart hit :)
Ni får nöja er med den här super fina låten så länge!
Poets of the fall - Given and Denied
Fall like a leaf in the wind on the ocean
Of blue like your eyes in the twilight theater
With symphonies playing in the world without sound
We're given and denied

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0