Studiebesök + shopping ♥ ~

Tjena!
Kom hem från vasa för typ en timma sen.
Har suttit och gjort läxorna så jag ska ha dem gjorda.
Annars va studiebesöket riktigt trevligt :)
Va först till inredning, men det va inte alls som jag trodde!
Där skulle man lära sig tapitchera, lägg in golv,
lägga in köks- och badrumsvitvaror och sånt.
Jag vill ju möblera och inreda, inte syssla med sånt tråk ;p
Sen va jag till Novia Skönhetsbranchen,
det va faktiskt riktigt intressant!
En yrkeshögskola där man lär sig lite av allt inom många brancher.
Bland annat make up, hudvård, frissa, stylist osv :D

Vi fick åka och shoppa efter besöken också,
så då shoppa jag :


Toppen och t-shirten är från H&M :) sötastesöt ♥
Köpte även ett sånt här bälte! ÄNTLIGEN!
Har velat ha ett sånt här ända sen mitt gick sönder för 2 år sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0