still going strong ~

Hej! :)
Är fortfarande hos André, vet inte alls vad vi ska hitta på idag.
Kanske vi ska gå ut och gå och ta lite bilder. Har ingen aning!
Annars så har jag inte brutit mitt nyårslöfte än! *stolt*

Kanske man skall satsa på att göra situps varje dag
framtill sommaren nu då ;) Tror nästan jag kan klara det,
om jag inte blir sjuk vill säga! Hihi.
Men men, nu ska jag och Adde hitta på nåt att göra!
Vi ses då jag kommer hem! :)
(typ 7-8 tiden? Vet inte riktigt än)
Ha det så bra så länge! puss ♥

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej vännen!

Allt bra med dig?



Puss

2010-01-31 @ 13:40:16
URL: http://emmaeriicajwonderland.webblogg.se/
Postat av: ★ SimonSvensson ☆★☆ [ZvenZon.blogg.se] ★

Sv: haha jasså?

Nej jag gillar faktiskt all musik :)

Men favoriterna är Rihanna, Muse, Chris Brown, Lady Gaga & Paramore mfl :)

Så det är en härlig blandning xD

2010-01-31 @ 17:15:14
URL: http://zvenzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0