städa städa städa ~


Tja!
Jag kom hem runt 12 tiden idag,
va och handla lite med Mattias (syrrans fästman),
eftersom mamma hade fullt upp med att fixa syrrans byxor.
Iallafall, så jag köpte en ny tandborste och ett tandkräm som
skulle bleka tänderna, så får se om det fungerar :D
Köpte även gröna stora dekorationsstenar.

Iallafall, då jag kom hem så brände jag en skiva,
sen gick jag upp och börja städa i mitt rum :)
Har torkat allt dam på alla saker! *jätte stolt*
Det ända som är kvar att göra är att byta sängkläder.
Sen är mitt rum städat och fixat! *ännu stoltare*
Nu ska jag äta lite, sen ska jag byta sängkläder,
och då ska jag ta bild så ni får se hur fint det blev! :)
Ses om en stund! pusspuss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0