My Room ~


*Väntar på att jag ska få ett svart lakan så jag inte behöver ha det gröna*

Jag har verkligen mycket prylar i hyllorna..
Men jag älskar småa och gulliga prylar! :D ♥

Vet att jag har mycket onödigt grejs i hyllan där,
men det är bra att ha alla saker där så man vet vart de är, haha.
Annars, kolla i spegeln så ser ni nåt hett! hihi!
Det är min chipendale-kalender som jag fick av syrran ;)

Så jädrans söta burkar ♥!
Köpte dem för 1€, 10 kronor(!) på affären Hong Kong i Åbo!
Jag älskar dem! Dom gör mig glad :)

Dessa glas köpte jag i Åbo på Tiimari, 10€ för dem båda :)
Köpte glasstenarna idag så jag kunde dekorera dem lite.
Ska sätta dit mörka eller ljusgröna ljus snart också!

Men men, sådär fint blev mitt rum!
Tycker verkligen att det är jätte snyggt i mitt rum,
även om det är lite överfyllt med saker ;D
Jag är en liten prylsamlare.. haha!

Kommentarer
Postat av: eantonia

va fint:)

2010-01-30 @ 18:39:16
URL: http://eantonia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0