Gucci Shoes ♥~


Dessa snygga läder heels är från Gucci och blir dina för $792.00.

Men jag undrar;
Hur i hela världen skall man kunna gå med dessa klackar? :O
Klackarna är ju trådsmala och är 14 cm höga!
Platån är 4cm hög, så det underlättar ju lite.
Men ändå? Jag skulle nog inte kunna gå i dessa,
stiger man fel är nog klacken av direkt!

Vad tycker ni om dessa Gucci skor? Hiss eller diss?
Jag hissar själva skorna, men dissar klacken ;)
Den skulle varit lite tjockare! Då skulle dom va perfekta!

Kommentarer
Postat av: Anna

När jag såg dem första gången tänkte jag också på att det måste vara omöjliga att gå, men sen tänkte jag att väger man inte så mkt och är modell så går det nog bra. De är nog vana vid sånt ;)



Svar: Eller hur, ett par Louboutin måste man bara skaffa sig någon gång i sitt liv. Och en Chanelväska :)

2010-01-29 @ 11:08:57
URL: http://soockertoopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0