Go dress up for party ~


Jag vill ha en partyklänning!
På sommarn är det ju typ fest hela tiden.
Och även om man inte dricker fjortis mycket,
så kan man ju ha nåt snyggt att ta på sig?

Jag skulle verkligen inte tacka nej till någon av klänningarna ovanför.
Den första skulle jag tänka mig ha på mig på strandpartyt och i discot.
Den andra ser jag att jag har på mig på ett pool-party,
eller någon annan het sommarkväll vid vattnet.
Den första svarta klänningen med nitar ser jag att jag har på mig
på en vacker sommarkväll då alla träffas på fagerö för att ha kul.
Den svarta i mitten har jag på mig mot sensommaren då det blir lite kallare,
men inte för kallt för att ha på sig en vacker klänning ;)
Och den sista ser jag mig i på en lite mer sofistikerad fest.

Klänning ett är från Bubbleroom, 499 kr
Klänning två är från Paula Myo, 399kr
Klänning 3 är från Forever21, $22.80
Klänning 3 är från Forever21, $24.80
och klänning 4 är från Goddiva, £38

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0