Mitt 2010 ~


Nu börjar jag med student skrivningarna.
Första studentskrivningen har jag i mars.
(Kommer inte på nåt annat speciellt som händer nu på våren)
På sommaren blir det att festa och va med alla mina kompisar.
På hösten börjar jag gymnasie trean, abi 11! :D
Och i oktober fyller jag 18, då blir det att ta körkortet och skaffa en bil :)
Dessutom kommer jag göra en piercing i läppen, vad mamma än säger.
(Har velat ha en piercing i läppen sen jag gick i 7an, 5 år!)
Dessutom ska jag åka till sverige (med vem vet jag inte än,
kanske jag får med mig syrran?) och träffa Kricke som jag inte sett på 3 år!
Och på samma gång jag är i stockholm ska jag shoppa massa saker ♥
Och kanske träffa min släkt som jag har där omkring stockholm :>
På vintern händer inget speciellt vad jag vet om nu iallafall.
Och jag hoppas på ett år fyllt med glädje ♥

Kommentarer
Postat av: J

PIERCA DIG :D:D:D d är najs.

2010-01-05 @ 12:33:55
URL: http://johannaostman.blogg.se/
Postat av: Terese

jag med!! =)

2010-01-05 @ 15:45:07
URL: http://tewa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0