waterworkout ~

Tja!
Kom nyss hem från skolan, sitter och väntar på att maten ska bli klar.
Så under tiden ska jag öva lite på bas.. notläsning..! Yay..
Annars har den här skoldagen gått jädrans segt.
Historia timmarna segade sig framåt,
håltimmarna va allmänt tråkiga, minns inte ens vad jag gjorde.
Förutom att jag va till tandläkaren och fick en ny tid.
Har ett litet hål som de vill fixa >.> Hatar tandläkare!
Aja men gympa timmarna va rätt skojjiga.
Vi hade lite djupvatten-gympa och lite sånt skojjigt.
Och nu som sagt sitter jag här och försöker skriva så långt inlägg som möjligt
så jag slipper öva på basen.. haha ;p
Men men, ska väl försöka börja öva nu då.. Vi ses senare! Puss ♥

Kommentarer
Postat av: vesna.blogg.se

kul =)

2010-02-09 @ 16:40:12
URL: http://vesna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0