Lets go Andy Warhol ~

God morgon alla tröttisar!
Vaknade idag med att jag va så hungrig att det gjorde ont i magen.
Så nu för första gången på länge äter jag hela 2 mackor till frukost!
Hoppas jag klarar mig fram tills klockan 11 då det är skolmat ;p
Idag börjar jag med två bildkonst :D Då ska vi ha skojj i photoshop.
Vi ska göra en liknande Andy Warhol tavla (som bilden på Marilyn Monroe dit uppe)
med bild på oss själva. Ska bli intressant :)
Satt ju och lekte en hel del i photoshop igår så det ska nog gå bra.
Resten av dagen är bara tråk, tråk, tråk. Ända tills vi kommer till de två sista timmarna,
Har musik då :D fast vi brukar inte få så mycket gjort.
Men nu ska jag äta klart, göra mig redo och åka till skolan :)
Vi ses senare idag! Pusspuss ♥

Kommentarer
Postat av: Malin Schlott - Konstnär & Illustratör

Svar: Jag vet många andra som använder ritplatta, men inte jag. Jag har testat det några gånger, men det är nog inte riktigt mig grej. Iallafall inte just nu. Jag använder bara touchpaden på min laptop. :)

2010-02-10 @ 11:32:58
URL: http://castlebabe.blogg.se/
Postat av: Lina K

Du får lov att lägga upp phtoshop-resultatet i bloggen sedan! =)



SV: Oj, bor du i Närpes! Va kul med en till pampes här på blogg.se! =D

2010-02-10 @ 14:26:03
URL: http://eimk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0