Jag är uttråkad.

Är det bara jag som gör såna här sjukt tråkiga listor då jag är uttråkad?

44 FRÅGOR DU TROLIGTVIS ALDRIG FÅTT PÅ EN GÅNG!
1. Det första du tvättar i duschen?
Kroppen
2. Gillar du kaffe?
Nej verkligen inte
3. Hur mår du just NU?
lite små sur, men bra :)
4. Vad är sista bokstaven i namnet på personen du har en crush på?
e x'3
5. Berätta om din senaste dröm.
kortfattat; cyklade till kusinen, träffa en pedofil med epilepsi, massa hus sprängs.
6. Skulle du kunna äta din favoritmat under en månad utan att tröttna?
Joo :D
7. Vad vill du ha just nu?
min dröm bil <3
8. Har du räknat till 1000 någon gång?
Tror no itt he, har itt tålamode :b
9. Biter du i din glass eller slickar du bara på den?
Slickar ;)
10. Använder du smileys?
för mycket enligt mig själv ;p
11. Har du träffat någon kändis?
Jo

12. Gillar du keso?
ja!
13. Vilken låt hade du sist i huvudet?
Owl City - Fireflies
14. Hur många länder har du besökt?
Hm.. Finland ofc, Sverige, Norge, England och Turkiet.
15. Är dina föräldrar stränga?
Njä, med vissa saker xD
16. Skulle du kunna hoppa fallskärm?
Nej! Är höjdrädd som f*n
17. Glittrar någonting i ditt rum just nu?
julpynt.. haha :D
18. Brukar du hyra film?
Ibland
19. Var kommer du vara på lördag?
Nästa lördag, ingen aning.
20. Var du med och upplevde när World Trade Center föll i NY?
Nej
22. Vad åt du till lunch?
Kötbullar, sås och potatis
23. Har du lockigt hår?
lite
24. När grät du senast?
minns inte
25. Har du gått in i en vägg någon gång?
Haha, jo xD
26. Favoritårstid?
Sommar
27. Vem höll du senast i handen?
André säkert ;p
28. Sover du med TVn på?
Nej
29. Tycker du att du är gammal?
Ganska, fyller ju 18 snart :O
30. Är du mörkrädd?
Ja :(
31. Gillar du ditt liv just nu?
Jodå
32. Har du någon gång valt att ta ett bad istället för att duscha?
Skulle göra det hela tiden om vi hade ett! :)
33. Har du bra syn?
Nej.. har glasögon ;p
34. Var är dina föräldrar just nu?
De kollar tv
35. Vad har du på dig just nu?
sitter i badrock xD
36. Vad var det senaste du köpte?
minns inte.. Kanske ansiktskräm XD
37. Hatar du mer än 3 personer?
hata är väl att ta i, men inte gillar ;p isåfall ja.
38. Använder du sushipinnar?
då jag är och äter kinesisk mat..? :D
40. Äger du ett vapen?

Nej verkligen inte

41. Gillar du ditt hår?
Ibland :)
42. Gillar du dig själv?
Ja
43. Vem står dig närmast, din mamma eller pappa?
Båda, men på olika sätt
44. Hur ofta använder du MSN?
Typ hela tiden xD

Grattis till er som orkade läsa hela listan! :D
Om någon väljer att ladda upp denna,
meddela mig genom att kommentera så får jag läsa er! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0