ingenting ville fungera idag..

Hej!
Kom nyss hem från Jennifer, vi har suttit och försökt få Photoshop att fungera,
men det vägrade att fungera så jag ska ta med mitt photoshop på en minnes-sticka
och ge det till henne imorgon i hopp om att hon ska få det att fungera ;p
Förutom att försöka få Photoshop att fungera har vi inte gjort så mycket,
typ lyssnat på musik, kollat runt på lite sidor, installerat AVG och lite sånt.
Tiden räckte verkligen inte till! Jag skulle ju fixat hennes blogg,
men det kunde jag ju inte då inte photoshop fungera..
Så jag måste nog åka dit någon gång snart igen, haha ;p

Men nu ska jag kolla nyheter på finska och sen gå i bastun.
Vi ses senare, eventuellt i morgon först, beror på hur blogg.se samarbetar.
Vi ses! pusspuss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0