Drömtyndning på min dröm ~

Enligt de drömtydningar jag läst om nu,
ska mina drömmar betyda att jag är mycket orolig över något som har och göra
med starka och svåra känslor som jag inte vet hur jag ska hitta en väg igenom.
Den ska även betyda att jag har en känsla av kontakt med andra människor,
inåtvänd pga mår illa till mods med mig själv, medvetenhet om andligt liv
utanför gränserna för de fysiska sinnena och/eller expanderat medvetande.
Det sägs även att mitt liv kommer att förbättras.
Nästan allt av detta stämmer med vad jag känner just nu?
Fy va läskigt!
Intresserad av att veta vad din dröm handlar om?
De här sidorna hjälpte mig! Borderline.nu och Sjundesinnet.se

Kommentarer
Postat av: fotograbben

Hej hur mår du ikväll? :D

2010-02-05 @ 21:33:15
URL: http://fotograbben.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0