Det bästa jag vet..

Det jag älskar mest i hela världen, det jag inte klarar mig utan,
det jag älskar att kolla på då jag är ute och shoppar
eller bara annars kollar på någon hemsida..
Är.... *trumvirvel*
SKOOOOR! Jag är helt besatt av skor! Finns inget bättre ;p
De skorna ovan är några av mina favoriter som jag har hemma.
Mina converse blir flitigt använda, nästan varje dag!
De andra är mer sommar skor ;>
Jag äger däremot inte så jätte många skor om man tänker på att jag älskar skor.
Jag äger kanske runt 10-15 par. Vill ha massa massa mer!
*Måste kolla efter nya heels då jag åker till Helsingfors på tisdag!*
Men bara att kolla på dem gör mig lycklig :D
Ett par Louboutin heels skulle göra mig lycklig resten av livet <3
Att köpa ett sånt par är mitt mål i livet! Haha :D

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej sötnos!

Vilka bra önskningar du har :D

Tack för att du svarade på dagens fråga :)



Jag önskar mig, en massa pengar (och ge mamma/familjen hälften)

att alla mina vänner kom tillbaka vid liv.

att få ett egen klädkollektion :)



Puss

Emma Eriica.

2010-02-25 @ 16:33:53
URL: http://emmaeriicajwonderland.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0