Yum ~

Åh fy vad det skulle va gott med en mexicana nu XD <3
Chillisås, jalapeño, pepperoni, ananas och ost <3 Mumsimums! haha ;p

Fick tillbaka skärmen idag som jag hoppades på :3 Blev nästan 50€! >.<
Delarna kostade typ 10€ och arbetet 40€.. Skulle nästan varit billigare att köpa en ny skärm!
Får bara hoppas att den inte får nåt fel igen. Då är det väl lika bra att köpa en ny.
Hitta annars rätt mycket i vasa idag. Vi shoppa massa julmat och jag fick ett par skor.
Köpte även lite julklappar och grejs. Trevligt trevligt! (Ja jag va till vasa idag igen..
Men denna gång va jag med mamma! Haha xD) Tänk, det är bara 4 dagar kvar!
Fyra dagar tills julafton! Tänk va tiden går.. Tyckte det nyss va oktober :p haha..
Går det så här snabbt är det ju snart sommar! WOHO :D hihi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0