Studiebesök idag ~

Good morgon! =)
Är fortfarande jätte trött. Ska till banken på studiebesök idag, haha :D
Ska väl bli intressant... Kanske? :p Återstår att se. Efter det har jag håltimme tills 2 sista timmarna.
Då har jag 2 matte igen, woho!.. Varför har jag bara matematik och musik den här perioden?
Matte börjar snart gå mig på nerverna :p Just nu så hatar jag matematik helt enkelt.
Längtar tills jullov <3 Borde va exakt en vecka tills vi har jullov! FASIKEN va skönt! <3
Har dock matte prov på måndag, wooh! >.> Så det betyder kanske att jag får ledigt tidigare?
Måste kolla upp saken ;p Men nu måste jag göra mig klar! Vi ses senare, pusspuss <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv. ja verkligen ;D

2010-12-15 @ 16:25:54
URL: http://cillaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0