Shoppa ~

Tjenare! Kom nyss hem, har varit i Tuuri hela dagen och shoppat! =)
Vi åkte dit runt 12 tiden, kom dit ~2 och börja åka hemåt 7 tiden. Så har shoppat 5 timmar!
Hitta dock inte direkt några julklappar.. Bara sånt jag själv ville ha, haha XD
Hittade ett nintendo DSi XL som jag ville ha också! Det speciella med det är att det är rött
och det är för att fira Super Marios 25 års jubileum! Sjukt mysigt ^_^ Jag vill ha!
Men nu ska jag packa upp alla saker jag shoppade idag och sen gå i bastun!
Vi ses senare, ha det bäst! pusspuss  <3

Kommentarer
Postat av: Joseé

Hoppas du hade det nice i Tuuri :)

2010-12-05 @ 22:36:14
URL: http://aattitude.blogg.se/
Postat av: grottis

bada bastu är mysigt :)

2010-12-06 @ 11:17:21
URL: http://grottmanniskan.blogg.se/
Postat av: Anonym

visste du att för typ 300år sen hade nästan alla bastu även i Sverige och Tyskland, men traditionen bevarades bäst i Finland :)

2010-12-06 @ 14:08:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0