Makeup + kvällens planer ~

Testa på att göra det berömda "kattögat" idag ;p Lyckades väl sådär!
En av de första gångerna jag använder flytande eyeliner så jag är iallafall nöjd! =)
Med lite övning så fixar jag detta perfekt! Haha =D

Ikväll har abiturienterna en "abi-fest", ska bli kul! (Om det inte blir drama alltså)
Då vi tagit in inbjudningarna så va det ~170 pers som skulle komma,
så det kommer va rätt mycket folk! Och det är ju bra, för då är det oftast roligare :)
Ska bara fixa mat nu och så efter det ska jag börja fixa till mig inför kvällen!
Uppdaterar innan jag åker om jag hinner :) Pusspuss <3

Kommentarer
Postat av: grottis

hoppas du får de kul sötis :)

2010-12-04 @ 16:04:02
URL: http://grottmanniskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0