Hurricane ~

Jag kan inte sluta lyssna på den här låten. Vet inte varför. Men det är nåt med den som jag gillar!
Kanske det är mystiken över den, det underbara introt eller texten? Hur som helst,
jag älskar den här låten just nu. Den spelas på repeat flera gånger hemma hos mig just nu.

"No matter how many times that you told me you wanted to leave
No matter how many breaths that you took you still couldn't breath
No matter how many nights that you lied wide awake to the sound of the poison rain
Where did you go? where did you go? where did you go?
Heart beat, a heart beat, I need a... heart beat, a heart beat...

Kommentarer
Postat av: EpicFaiil - Sveriges underhållande scene core blogg!

sv: tack så mycket ^^

2010-12-01 @ 22:07:07
URL: http://epicfaiil.se
Postat av: grottis

ja vet inte om du vet var okbenet sitter? de blev i alla fall krossat så ja brukar bara ta bild på vänstra ansiktshalvan dom få gånger ja tar bild på mej. önskar ja hade flera bilder på mej före olyckan, men man kan ju aldrig veta att någonting sånt ska hända.

men mitt självförtroende har sakta blivit lite bättre med tiden :)

2010-12-01 @ 23:57:32
URL: http://grottmanniskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0