Tattoos ~

Bilden är lånad från google
Jag har super länge velat göra en till tatuering.
Gjorde min första lilla tatuering på påsken -07. En söt liten dödskalle som jag designat själv.
Har den vid "troskanten", supersöt. Den har lite rosa i sig också!
Jag vet vad jag vill göra till nästa tatuering och allt, men pengarna saknas.
Jag ska göra en färgglad kinesisk drake, antingen på vaden eller på skulderbladet.
Den ska va väldigt färgglad. Massa fina färger, typ som på bilden ovan :)
Den får kosta vad den kosta ska, men jag ska fixa den så fort som möjligt! <3
Har du någon tatuering? Vad och var? :)

Kommentarer
Postat av: m a t i l da

sv' okej :) jag vill också ha photoshop.

2010-08-10 @ 18:37:57
URL: http://sparklegirl.blogg.se/
Postat av: Anonym

Var gjorde du dödskallen och vad kostade det? :)

2010-08-10 @ 19:25:49
Postat av: m a t i l da

sv' hehehe yes.. i gueess so.

2010-08-10 @ 19:26:37
URL: http://sparklegirl.blogg.se/
Postat av: Anonym

skille vara kul att se tatueringen du har :)

2010-08-10 @ 19:37:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0