Screws ~

Hej!
Vakna för nån timme sedan. Sitter invinglad i en filt just nu och fryser.
Har ingen lust alls att göra någonting. Skulle vilja ligga under täcket och kolla film.
Så fort Matias kommer hit ska jag tvinga honom att kolla Matrix 2an med mig,
medan jag värmer mig under täcket och äter chips, haha!
Ikväll ska vi i alla fall på Kräftskiva till syrran, ska antagligen bara vara där och äta,
eftersom jag orkar inte vara social idag, haha xD Tror jag håller på att bli sjuk,
är sjukt snorig och det gör ont överallt typ :(
Så nu ska jag läsa lite bloggar och sen gå och lägga mig under täcket x)
Vi ses! Ha en underbar helg! Pusspuss<3

Kommentarer
Postat av: jennifer

oh det lät härligt :o

2010-08-21 @ 23:33:06
URL: http://ruckis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0