första skoldagen avklarad ~

Aww så söta mina små kissemissar är <3
Kom hem för inte så länge sen. Vi sluta skolan 20 över 1 idag.
Väldigt skön första skoldag. De tre första timmarna hade vi samling hela skolan för info
och välkomnande och sånt. Sen hade vi samling med våra grupphandledare.
Sen mat och sen två vanliga lektioner :) Så det va en lätt och bra första skoldag.
Nu ska jag i alla fall fixa ihop en snygg läseordning i photoshop!
Men helst skulle jag bara vilja lägga mig ner, värma mig i en filt, dricka varm oboy
och läsa en bra bok.. Ha det lika mysit som Tusse och Prosit på bilden!
Tycker hösten närmat sig med stormfart :( Blivit jätte kallt ute på kvällarna,
så jag tror jag sparar min mys-stund tills då ;) hihi!
Men vi ses senare! Pusspuss<3

Kommentarer
Postat av: smilla

sv: ojdå det var tidigt;)

jag har två kameror jag fotar med fast jag fotar mest med en nikon systemkamera:)

2010-08-17 @ 15:01:48
URL: http://smillaskitchen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0